Sunday, May 2, 2010

Taiwan @ Day 3

我最期待的小人国之行。。。

但是我觉得台湾的小人国比不上深圳的小人国。不过没有关系,我的目的是哆啦A梦乐园。

mini飞机场
最小的游乐场
我看见了小叮当在中正纪念堂,他有任意们所以他可以去任何地方。
总统府
我用了任意门,来到了哆啦A梦乐园。 好大的小叮当
我也要和大雄,宜静一期玩
哈哈哈。。。大雄又被老师骂
阿福又在炫耀他的玩具
技安被妈妈罚
技安唱歌真的很难听。。。
开开心心吃饭
走完哆啦A梦乐园,那是时候玩一些机动游戏。。
再见,小人国和哆啦A梦乐园。 该回去了。
晚餐时间到了,本来我们打算去一家很有名的麻辣火涡。但是没有订桌,所以没得吃。很辛运我们去了另一家,蛮好吃的buffet BBQ Steamboat, 价钱也不会太贵。

吃饱之后,我们去了婚纱店。因为我们打算在台湾拍婚纱照,这就是我们去台湾的目的。谈完事情,时间也不早了,我们就去了士林夜市。可笑的是,我们在那里不是买和吃。我们既然在那里打电动。

回到酒店,既然发生一件可怕的事,不管是真是假也让我毕生难忘。

6 comments:

Evelyn said...

Sis, congrats!!! When is your wedding day? =) happy for you...

fernny said...

we're planning take wedding photo in Taiwan, but we still do not plan for marry yet.

Evelyn said...

Ooo I see. Have you engaged any wedding studio yet?

fernny said...

ya, already engaged wedding studio. If everything go well, we will go to take photo on October. How about you also go taiwan, then we meet at there lar. Yee Feng will be there on Sept, right.

winnie said...

Doraemon hse very cute~!!!! in taipei iz??
u engaged which wedding studio?? package how much r??

fernny said...

Doreamon house at Taoyuen, inside the 小人国.
the name is New wedding, i forgot how much the package.